Alla inlägg den 16 april 2009

Av Lovis - 16 april 2009 21:20

Hej jag heter Lovis och jag är Pollenallergiker. "Hej Lovis"

Nej men seriöst. Hur fan ska man leva med det här? Mitt huvud känn som om det har storleken av en luftballong :/ Kunde inte koncentrera mig i skolan och mamma svarade inte i telefonen så jag gick hem till Anna och snyltade på deras saft och deras godis :( Mums. Det gjorde det lite bättre faktiskt, det roliga var att vi träffade Esra (vår engelskalärare) på vägen till Anna. Vi småpratade lite om skolan, Esra sa "Det är bra att ni börjar ta tag i det igen" det ironiska var ju att vi gick hem för vi inte orkade :P


Jag har FÖRHOPPNINGSVIS hittat en tjej som vill ta hand om Charles :)

Det ska bli bra.

Mamma har anmält mig till nån long-reining kurs (typ tomkörning, fast inte) Och mamma och jag ska på en kurs för Anja Beran, som fotfolk, i sommar.

http://www.anjaberan.de/


Stackars Kim, han har väntat på sitt leg väldigt länge nu. Det skulle komma förra veckan (då hade han redan väntat i två veckor), men det kom inte så han ringde till banken och de säger: hmm... Vi har inte fått in nått. 

VAFAN!?

aja... orkar inte hetsa upp mig, mitt huvud till ballong säger ifrån.

Puss och godnatt på min prins och min GIGANTISKA näsa :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards