Alla inlägg under december 2008

Av Lovis - 15 december 2008 07:51

Jag är otroligt trött... Men jag var på ullared igår. Och nu är jag tillbaka i skolans stress. Jag dör! Det är jättemycket nu!

Men jag längtar till på fredag! Födelsedagen kommer snart bara 4 dagar kvar (och fyra dagar kvar tills det är jullov), undrar vad min käre syster har hittat på för kort iår.

Jag ser inte fram emot julafton så jättemycket iår. Jag ser mest fram emot maten och den mysiga stämmningen än presenterna. Jag börjar nog bli gammal.


Jag längtar till mellandagarna när mamma och jag ska till Jamieson Highlands!

http://www.jamiesonhighlands.dinstudio.se/news_1.html


Pözz och hej.

Av Lovis - 1 december 2008 20:02

Jahapp då har man öppnat den första av de 24 luckorna i min chokladjulkalender. Inte så mycket intressant har hänt sedan jag sist skrev, men jag kan ju berätta att jag var hos tandläkaren idag och de satte i gummisnoddar mellan mina tänder för att göra plats för de första metallstyckena till tandställningen och jag kan ju säga att DET GÖR FÖRBANNAT ONT!!! FY FAN (ursäkta språket). Min Peggy (hon är min snart) är inte med fölis vilket betyder att jag får välja och vraka mellan alla stiliga hingstar (funderar starkt på en PRE).


Jag har vart på kurs för Birgitta Järnåker (hon undervisar i akademisk ridkonst), det var min andra lektion för Birgitta och jag måste säga att... Hon är en fantastisk utbildare, hon blir inte arg om man själv eller hästen gör fel, hon skrattar bara när hästen busar. Hon ser inte på det negativa för det spelar inte så stor roll det viktigaste är ju det positiva.


Om någon därute funderar på att gå en kurs för Birgitta så säger jag: GÖR DET! det är värt varenda liten krona :) (många i det här fallet)



Ja det var väl allt jag har att säga.

fy sjutton för ont i tänderna.


JAG SAKNAR MASSOR AV MÄNNISKOR!!!!


puss o hej

L<3K

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards