Direktlänk till inlägg 28 september 2008

Om inget går fel

Av Lovis - 28 september 2008 21:13

Idag kom det en go tjej till stallet hon heter Peggy Troll och är kallblods travare. Hon är nio år och brun. Vi får se hur det går, om hon är lika snäll att pyssla med som hon är att rida så är det inga problem, det visar sig imorgon när smärta jag ska ta mig upp på henne :O. Hon är egentligen ett avelssto och kanske tillochmed är dräktig, men det visar sig nästa år.


Även fast Peggy är i stallet nu så älskar jag fortfarande Charles mest!! så det så. Fast han är en avundsjuk herre :P


längtar redan till imorgon :)


puss och hej

 
 
syster C

syster C

29 september 2008 08:30

Va fin hin är. Är det din eller lånar ni bara henne? Kram

http://wilmusmama.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lovis

29 september 2008 21:22

Vi ska ha henne på prov några månader :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovis - 19 april 2009 21:00

blogg.lovis.se är min nya blogg! 

Av Lovis - 19 april 2009 19:38

For all those times you stood by me For all the truth that you made me see For all the joy you brought to my life For all the wrong that you made right For every dream you made come true For all the love I found in you I'll be forever thank...

Av Lovis - 16 april 2009 21:20

Hej jag heter Lovis och jag är Pollenallergiker. "Hej Lovis" Nej men seriöst. Hur fan ska man leva med det här? Mitt huvud känn som om det har storleken av en luftballong :/ Kunde inte koncentrera mig i skolan och mamma svarade inte i telefonen så ja...

Hej

Av Lovis - 10 april 2009 10:46

Oj, jag ska nog bli bättre på att skriva snart. Det händer ju faktiskt ganska mycket. Igår var jag och mamma hos familjen Jamieson igen :) Alltid lika trevligt. Mamma kollade på sin blivande stjärna Skye och jag dagdrömde lite om de andra. Deras hi...

Av Lovis - 21 januari 2009 14:02

Stressar ihjäl mig!! Inte bra. Här sitter jag vid min underbara, fina silvergrå dator (<3 älskar min mac) och lyssnar på Against All Odds med Phil Collins, utan anledning. Såna låtar brukar man ju lyssna på när man har kärleksproblem, eller? Aja d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards