Alla inlägg under november 2008

Av Lovis - 11 november 2008 18:40

Ja, Jag förstår inte varför ingen vill vara medryttare på Charles, jag behöver verkligen en medryttare!!! På Tinto med för den delen!! HJÄLP!

ja... det var det.

Jag är sjuk och har nationellt prov imorgon, YES!

och jag har precis tvättat mina hundar, så nu springer Astrid omkring och är helt galen! :O


hej och hå

Av Lovis - 10 november 2008 22:08

Ja, en sån där flitig bloggskrivare är jag ju inte i alla fall. Men ibland kan jag ju skriva en liten grej.

Just nu är mamma på kurs i akademisk ridkonst, kommer hem på fredag och lämnar mig ensam med en jättesjuk Johnny (jag börjar också känna mig riktigt hängig med). Imorgon kommer jag nog bara gå på svenskan, sen måste jag hem och vila upp mig för nationella provet på onsdag. Jag ska nog åka till mamma på fredag och kolla vad hon håller på med. Peggy Troll och jag kämpar på, hon är verkligen en kelig häst. När jag skulle hämta gamla fjordingen så kom hon fram till mig och tryckte sitt (gigantiska)huvud mot mig, som för att säga: ska du rida idag??

Hon är en så fantastisk mysig sak. Nästa vecka kommer veterinären och ska dräktisghetskontrollera henne. Charles är mer underbar än vanligt :D jag älskar mina kära hästar.

I fredags lurade jag ut Anna på landet för att rida (och mocka), hon var en riktigt söt stalltjej måste jag säga.

Förlåt Anna för att jag är världens jobbigaste kompis! Men jag köpte en munk till dig idag!


Jag har för övrigt bestämt mig för att satsa på att bli... dam dam dam...! Veterinär :O


Jaja. Åter till det någon annan gång.


MAN FÅR INTE GLÖMMA!!! ATT JAG ÄLSKAR KIM LIDSTRÖM!!!


You're my everything
You make me feel so alive

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards