Alla inlägg under augusti 2008

Av Lovis - 1 augusti 2008 11:44

If they didn't have one how would they act?
If we didn't have hope how would we behave?
Would they still feel remorse if they slaughtered innocent beings?
Or is hope the only thing that keeps you sane?

Ja, här sitter jag i mitt rum och lyssnar på Avenged Sevenfold. Waking the fallen skivan närmare bestämt, men ni bryr er väl inte. Jag vet en liten pöjk som blir väldigt avundsjuk på dessa "söndertatuerade-emopojkar" (som han gillar att kalla dem :P)

Jaja, det är massa danskar här... eller ja fyra. Johnnys bror, hans fru och deras två barn. It's hard to understand danish. Vi ska snart åka och handla för ikväll kommer Kims föräldrar också. Men först måste vi städa husvagnen om de ska sova över. Det är för övrigt Kims sista dag på jobbet. Han har vart väldigt duktig tycker jag, och... ja... han har arbetat upp lite muskler... ja så kan man säga.


I alla fall så är Avenged Sevenfold bästa bandet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards