Alla inlägg under juni 2008

Av Lovis - 23 juni 2008 11:51

JAG SKA ALDRIG MER HA PARFYM!

Det slutar bara i katastrof... Jag är lite... bara lite känslig för parfym. Idag efter duschen så skulle jag då ta ett litet sprut av parfymen... och ja... det gick ju som det gick. Nu kan jag knappt andas, det kittlar i näsan och huvudet... ja det snurrar.



nu ska vi ge oss av sa lilla björnen till sin vän nu ska vi ut i världen för att söka sanningen vi ska ge oss av i morrondag att söka Panama för det är våra drömmars mål, och där luktar banan de packade lite saker och de låste till och gick de knallade över bron och lämnade huset sitt den dagen så sken solen den dagen när de drog den dagen så sken solen och de trallade och log en björn och en tiger mot drömmarnas land där solen som stiger alltid är varm tillsammans på stigen som leder dom fram vet du vad sa, lilla tiger, när jag har dej som en vän Så är jag inte rädd och jag kan knalla länge än När de gått i flera dagar mötte de andra på sin färd en hare och en igelkott på väg hem med sin skörd. de bjöd dem över natten, att stanna i sitt hus och värma sej vid elden i en soffa utav plysch Den natten drömde alla om landet Panama den natten drömde alla om lukten av banan En björn och en tiger mot drömmarnas land där solen som stiger alltid är varm tillsammans på stigen som leder dom fram men nånstans måste dom tagit fel i valet utav stig för cirkeln som de gick i ja den blev både stor och vid och om man går i cirklar så hamnar man just där, där man en gång startat där man påbörjat sin färd de hittade sitt hus, de hittade sin å de hittade sin bro där de en gång börjat gå det här är panama, det är är våra drömmars land vi har gått rätt länge men nu har vi kommit fram och du kanske tycker att de borde stannat kvar och brukat det de haft och att färden den var nys. men tänk på vad de missade och alla platser som dom sett och inte fattat att de ville ha en soffa utav plysch en björn och en tiger i drömmarnas land där solen som stiger alltid är varm de hade gått rätt länge men nu så har de kommit fram

Av Lovis - 22 juni 2008 20:08

Waking up I see that everything is ok
The first time in my life and now it's so great
Slowing down I look around and I am so amazed
I think about the little things that make life great
I wouldn't change a thing about it
This is the best feeling


This innocence is brilliant, I hope that it will stay
This moment is perfect, please don't go away, I need you now
And I'll hold on to it, don't you let it pass you by


I found a place so safe, not a single tear
The first time in my life and now it's so clear
Feel calm I belong, I'm so happy here
It's so strong and now I let myself be sincere
I wouldn't change a thing about it
This is the best feeling




Ja, dagarna sniglar förbi. Herregud! när kommer värmen? Jag blir galen av att kolla på termometern och det står 16,8 eller nått! Jag vill ha minst 25 grader! det är ju sommar!

aja... på tisdag kommer Issa och då ska vi ha kul med eller utan att sommaren är med. Sådetså! Onsdagen ser inte så... kul ut, det blir ett besök hos tandregleraren. Jag... ska... få tandställning... Jaja. det löser sig. På lördag bär det av mot göteborg och Liseberg :) toppen. Sen blir det troligtvis ett besök hos Camilla. ja... som sagt fullt upp.

Kim

Av Lovis - 18 juni 2008 23:01

Kim

Jag älskar dig.

Av Lovis - 18 juni 2008 22:32

Sommarlovet har inte kommit igång ännu känns det som. Jag är glad.. Jag vet inte varför, men det behöver jag inte heller. Jag blir mer och mer lik min syster Camilla, inte nog med att vi var lika som bär förut men nu har vi båda glasögon. Jag saknar Camilla och Jonatan, jobbigt att de ska bo så långt bort.

Mira träffade jag idag, vi hade det mysigt, jag spelade guitar hero och skrattade åt allt. Stackars Tommy kom in genom dörren och jag brast ut i gapskratt.

Saknar Kim under dagarna... Har ju spenderat hela den här veckan där, ganska tomt och ensamt i Navestad. Inte tyst dock! Höll på att bli galen imorse! Skrikande barn ch käringar sprang omkring därute medans jag försökte få lite sömn. Dessutom jobbade hela Kims familj idag och Jimmy (Kims lillebror) var ute och lekte med sina vänner, så det var tomt... OCH TELEFONEN RINGDE NONSTOP SEN TYP NIO!!! HERREGUD!!! Om man inte svarar efter 13 signaler så behöver man inte vänta 13 till!!

Ja.... så jag gömde telefonen under kläder och handdukar och då såklart slutade alla ringa... suck... vad gjorde jag för att förtjäna en som hemsk morgon...?

Sen när jag väl gick upp så skulle Tiger (en katt) hålla på och reta mig och sno min stol... Jag var tvungen att behärska mig. Katten är ju värdefull!

Jaja... resten av dagen spelade jag Sims 2 och kolla de på Sweet Home Alabama... Ja... det är sant, jag gillar att titta på romantiska filmer själv, så att ingen ser när jag gråter.

Tack o hej.


Juste... Imorgon åker Amanda till Rom... Jag är lite avundsjuk... Men jag saknar henne också!!!

Av Lovis - 15 juni 2008 23:22

Kan någon förklara för mig... Vad är det som fattas? Jag som alltid lös av glädje när jag var mindre... Var tog ljuset vägen? Vad har jag förlorat?

Snälla förklara för mig... Det finns dagar när min dag lyser och det finns dagar när inte ens min älskling kan ta bort mörkret. Jag antar att alla har en sån här period. En person sa till mig en gång: Din familj betyder mest för dig.

Men vart har den tagit vägen?


Jag har bestämt mig. När jag är redo tänker jag flytta från Sverige, jag hatar det typiska svenska livet. Jag vill ha utmaningar!


Jag har bestämt mig! Jag ska börja äta ordentligt. frukost, (kanske) lunch, och middag! Ja... jag behöver nog bara ta mig samman...


Jag har bestämt mig! Jag ska ta tillbaka Busans ljus och livlighet!


JAG SKA SLUTA HA SVARTA KÄDER!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards